
Akoestiek in de horeca
Naast goede geluidsisolatie is goede akoestiek in de horeca belangrijk voor het comfort van de gasten.
Slechte akoestiek zorgt voor veel galm en omgevingsgeluid. Hierdoor is het bijna onmogelijk om in een drukke zaak een gesprek te voeren. In een drukke , volle zaak zal men steeds harder gaan praten om boven het omgevingsgeluid uit te komen. Is de zaak nagenoeg leeg is elk woord achter in de zaak verstaanbaar door de enorme reflecties. Ook dan is een persoonlijk, ontspannen en verstaanbaar gesprek vaak erg lastig. Om uw gasten comfort te bieden, langer te laten verblijven in uw zaak, is een optimale akoestiek in uw zaak een basis voorwaarde.
Akoestiek Company levert geluidsabsorberende plafonds, plafond panelen en wandpanelen die kunnen worden aangepast aan het interieur van de zaak. Dit kan middels passende prints afgestemd op de sfeer in uw zaak, speciale designs of basisstoffen.
Zowel medewerkers als gasten zullen zich op hun gemak voelen in een zaak waar je in een ontspannen en comfortabele omgeving een gesprek kunt voeren. Voor uw klanten dus tevens een directe aanleiding om uw zaak een volgende keer weer te bezoeken.
Slechte akoestiek zorgt voor veel galm en omgevingsgeluid. Hierdoor is het bijna onmogelijk om in een drukke zaak een gesprek te voeren. In een drukke , volle zaak zal men steeds harder gaan praten om boven het omgevingsgeluid uit te komen. Is de zaak nagenoeg leeg is elk woord achter in de zaak verstaanbaar door de enorme reflecties. Ook dan is een persoonlijk, ontspannen en verstaanbaar gesprek vaak erg lastig. Om uw gasten comfort te bieden, langer te laten verblijven in uw zaak, is een optimale akoestiek in uw zaak een basis voorwaarde.
Akoestiek Company levert geluidsabsorberende plafonds, plafond panelen en wandpanelen die kunnen worden aangepast aan het interieur van de zaak. Dit kan middels passende prints afgestemd op de sfeer in uw zaak, speciale designs of basisstoffen.
Zowel medewerkers als gasten zullen zich op hun gemak voelen in een zaak waar je in een ontspannen en comfortabele omgeving een gesprek kunt voeren. Voor uw klanten dus tevens een directe aanleiding om uw zaak een volgende keer weer te bezoeken.



